پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی خالص و طبیعی است که برای تهیه کردن آن از رشته های زعفران اصل که قرمز رنگ هستند استفاده می کنند این محصول دارای تمامی خواص و ویژگی های زعفران رشته ای است با این تفاوت که قیمت خرید آن بسیار ارزان تر است به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند از پودر زعفران استفاده کنند. عرضه کننده پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی همیشه این محصول پرکاربرد را به صورت بسته بندی شده در مقادیر بالا با قیمتی مناسب عرضه می کند.

عرضه کننده پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی

مشخصات پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی

مشخصات پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی

  • پودر زعفران اعلا دارای دانه بندی ریزی می باشد و تمامی ذره های آن از نظر اندازه یکسان هستند زیرا توسط آسیاب پودر می شوند.
  • رنگ این پودر قرمز متمایل به زرشکی می باشد.
  • عطر فوق العاده ای دارد به طوری که حتی با وجود بسته بندی هم احساس می شود.
  • رنگدهی آن خیلی سریع می باشد و تولید رنگ آن هم خیلی زیاد است به طوری که مقدار کمی از آن می تواند کافی باشد.
  • دارای طعمی بسیار عالی است به همین دلیل بیشتر به عنوان طعم دهنده استفاده می شود.
  • خالص می باشد و در ترکیب آن افزودنی وجود ندارد.
  • دارای بسته بندی مناسب و با کیفیت است.
  • بر روی جلد بسته بندی این محصول طریقه مصرف آن قید شده است.
  • برای تهیه کردن آن از بهترین نوع زعفران استفاده می کنند به همین دلیل افزون بر درجه کیفیت عالی دارای ماندگاری مناسبی هم می باشد.
  • وزن بسته های آن همانطور که مشخص است نیم مثقالی می باشد یعنی وزن آنها دو گرم است.

پودر زعفران دارای مصارف زیادی است و طرز استفاده کردن آن به این صورت است که در زمان لازم مقدار مشخصی از آن را به مواد غذایی اضافه می کنیم و نیازی نیست که آن را دم کنیم و همین ویژگی سبب شده است که بتوان راحت آن را در دستور کار قرار داد همچنین دارای تمامی فواید زعفران می باشد و کاملا طبیعی است و از همه مهمتر اینکه قیمت خیلی مناسبی دارد.

صادرات پودر زعفران نیم مثقالی اعلا

صادرات پودر زعفران نیم مثقالی اعلا صادرات پودر زعفران نیم مثقالی همواره رو به افزایش است چرا که ویژگی های خوب و کیفیت بالا و همینطور قیمت مناسب آن موجب شده است که بسیار مورد توجه قرار بگیرد و استفاده فراوانی داشته باشد در نتیجه در سایر نقاط افراد زیادی هستند که تقاضای خرید این محصول را دارند بنابراین صادرات آن باید به گونه ای انجام بگیرد که برای خرید آن مشکلی وجود نداشته باشد.

کشور ما یکی از قطب های بزرگ تولید کننده زعفران است لذا هر ساله میزان برداشت این محصول تر کیفیت اعلا بسیار بالا می باشد که بخش ویژه ای از آن به صورت پودر شده تبدیل و به سراسر کشور صادر می گردد البته علاوه بر این صادرات خارجی این محصول به کشورهای دوست و همسایه هم به زیادی انجام می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *