عرضه کننده پودر زعفران 1 مثالی مقوایی را هم به صورت عمده و هم جزیی ارائه می کند تا خریدار بتواند حسب نیازی که دارد برای خرید اقدام کند. زعفران یکی از خوش عطرترین و گرانبهاترین ادویه های موجود در جهان بوده و مشتریان زیادی همیشه خریدار آن هستند.

همین امر هم سبب شده تا شیوه های مختلفی برای توزیع و فروش آن امروزه وجود داشته باشد. یکی از روش های نوین فروش به صورت اینترنتی بوده که با استقبال خوبی از سوی خریداران روبه رو شده است. اگر شما هم می خواهید پودر زعفران را آنلاین سفارش دهید، کافیست به سایت ما مراجعه نمایید.

عرضه کننده پودر زعفران 1 مثالی مقوایی

چگونگی تشخیص انواع پودر زعفران

چگونگی تشخیص انواع پودر زعفران

همانطور که بسیاری از شما می دانید زعفران از جمله ادویه هایی بوده که بسیار گران قیمت می باشد. همین بالا بودن قیمت آن هم سبب شده تا برخی از سودجویان آن را با ادویه های مشابه مخلوط و به عنوان زعفران به مشتری بفروشند. روش های مختلفی برای تشخیص انواع زعفران و پودر آن وجود دارد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم نمود.

اولین روش برای تشخیص زعفران به خصوص زعفرانی که پودر شده است، توجه به عطر و طعم آن می باشد. حتما قبل از انتخاب کمی از آن را مزه کنید. زعفران اصل و خالص باید تلخ و کمی گس باشد. همچنین عطر آن حتی در درون ظرف بسته هم باید به مشام برسد.

روش دیگر شناسایی پودر خالص زعفران این است که کمی از آن را در آب بریزید. اگر به محض ریختن در آن رنگ داد، نشان دهنده ناخالصی و کیفیت پایین آن می باشد. زعفران اصل چه به صورت سالم و چه پودر شده نیاز به دم کشیدن داشته و زمانی بین 15 تا 20 دقیقه را برای رنگ دهی کامل نیاز دارد. لذا اگر زعفران زود رنگ داد باید متوجه باشید که یا اصلا زعفران نیست یا با ادویه های مشابه مخلوط شده است.

صادرات پودر زعفران 1 مثالی مقوایی

صادرات پودر زعفران 1 مثالی مقوایی

صادرات پودر زعفران 1 مثقالی مقوایی پیشینه ای طولانی دارد. ایران به عنوان یکی از کشورهای عمده در تولید زعفران در جهان شناخته می شود. زعفران ایران با عطر و طعم بی نظیر خود توانسته است در بسیاری از کشورهای جهان مشتریان خود را داشته باشد.

در سال های اخیر با گسترش ارتباطات جمعی با دیگر کشورها از طریق حضور فعال در نمایشگاه های خارجی، صادر کنندگان ایران موفق شده اند تا انواع پودر زعفران را در بسته بندی های شیک به مشتریان خارجی ارائه نمایند.

بازاریابی به روش های نوین و شناسایی هدفمند بازارهای نو در کشورهای مختلف از سوی صادر کننده ایرانی، گام موثری در افزایش صادرات در حوزه محصولات غیرنفتی از جمله زعفران این طلای سرخ بوده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *