پودر زعفران 1 مثقالی از ارزشمندترین ادویه جات برای مصرف خوراکی می باشد که دارای طعم بسیار خوشمزه ای است و همچنین از خواص ارزشمند برای سلامت بدن برخوردار است که توانسته مورد محبوبیت غذایی افراد زیادی قرار گرفته است و بازار فروش خوبی دارد.

برای خرید پودر زعفران اصل و مرغوب با بسته بندی مناسب، می توانید از مجموعه حاضر که به عنوان فروشگاه آنلاین فروش زعفران مشغول به فعالیت است، بهره مند گردید و ثبت سفارش نمایید.

فروشگاه انواع پودر زعفران 1 مثقالی

آشنایی با پودر زعفران 1 مثقالی صادراتی

آشنایی با پودر زعفران 1 مثقالی صادراتی همانطور که می دانید مصرف گیاهان دارویی از زمان گذشته تا به امروز از سوی اطباء و پزشکان به تمامی افراد در سنین مختلف توصیه می گردد، زیرا گیاهان دارویی همانطور که از نامشان مشخص است به صورت کاملا طبیعی و گیاهی تهیه گردیده اند.

گیاهان دارویی دارای طیف گسترده ای از انواع مختلف هستند که از نظر طعم، رنگ، عطر، فصل و مکان رویش با یکدیگر تفاوت دارند.

از گیاهان دارویی که ارزش غذایی بسیاری دارد می توان به زعفران اشاره نمود که دارای عطر، رنگ و طعم بسیار مطلوبی است و به واسطه ارزش غذایی بالایی دارد، قیمت آن نسبتا گران است که به طلای سرخ نیز شهرت دارد.

زعفران به رشته های قرمز رنگ گفته می شود که دارای حالت پودری می باشد و شاید جالب باشد بدانید که زعفران نه تنها در بازار داخلی کشور طرفدار دارد، بلکه در بازارهای خارجی نیز محبوبیت ویژه ای را کسب نموده است و شهرت جهانی دارد که سبب صادرات این محصول ارزشمند شده است، حال در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات زعفران ضادراتی آشنا گردید.

بررسی مشخصات و ویژگی های زعفران صادراتی:

  • در بسته بندی های مختلف همچون 1 مثقالی، 10 مثقالی و… قرار دارد که باتوجه به نیاز خود حق انتخاب دارید.
  • بسته بندی ها به صورت پلمپ شده قرار دارد.
  • زعفران دارای رنگ قرمز روشن و بافت نرم و شکننده است.

قیمت پودر زعفران 1 مثقالی اصل

قیمت پودر زعفران 1 مثقالی اصل با توجه به طعم مطلوب و خواص و فواید ارزشمند زعفران برای سلامت بدن، همه روزه با افزایش خرید این ادویه ارزشمند از سوی افراد رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان فعال در این حوزه نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه نمایند.

برای اطلاع از قیمت پودر زعفران اصل در بسته بندی های مختلف، بدون خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه هنگفت، می توانید با شماره درج شده در ادامه صفحه که متعلق به فروشنده مستقیم زعفران اصل می باشد، تماس حاصل فرمایید و ضمن اطلاع از قیمت باورنکردنی، در صورت تمایل ثبت سفارش کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *