مراکز عرضه کننده زعفران باید سعی کنند پودر زعفران را به صورت مستقیم به بازار عرضه کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کرده و قیمت تمام شده این محصول را کاهش دهند و امکان خرید این محصول برای همه افراد جامعه فراهم شود شما مشتریان محترم جهت دسترسی به عرضه مستقیم پودر زعفران نیم مثقالی می توانید به سایت شرکت بازرگانی ما مراجعه کنید و این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب خریداری کنید.

عرضه مستقیم پودر زعفران نیم مثقالی

مهم ترین خواص پودر زعفران برای سلامتی

مهم ترین خواص پودر زعفران برای سلامتی

زعفران در گروه ادویه جات قرار دارد و جزو با ارزش ترین و البته گران قیمت ترین ادویه محسوب می گردد در واقع زعفران به عنوان یک طعم دهنده و عطر دهنده به غذاهای مختلف افزوده می‌شود و می‌تواند برای همه ذائقه ها مورد پسند واقع شود.

آشنایی با برخی از خواص پودر زعفران برای سلامتی:

  • زعفران به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی برای بدن عمل می‌کند در واقع می‌تواند با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و بدن را در مقابل آنها محافظت کند مصرف زعفران می تواند خاصیت ضد افسردگی داشته باشند و برای افرادی که دچار استرس و افسردگی هستند بسیار مناسب باشد.
  • زعفران دارای خاصیت ضد سرطانی است و در واقع با مصرف زعفران می توانیم از ابتلا به سرطان های مختلف مانند سرطان پوست و استخوان، دهانه رحم و غیره بدن را محافظت کنیم.
  • زعفران برطرف کننده علائم سندروم پیش از قاعدگی می باشد در واقع خانم هایی که دچار این علائم هستند می توانند به میزان متعادلی در طی روز از دم کرده زعفران استفاده کنند و علائم خود را کاهش دهند همچنین قابل ذکر است که زعفران می تواند قاعدگی را به تعویق بیاندازد.
  • خوردن زعفران به همراه غذا می توانید به کاهش اشتها و در نهایت کاهش وزن کمک زیادی می کنیم در واقع افرادی که می‌خواهند کاهش وزن داشته باشند می‌توانند این ادویه را به غذای خود بیفزایند و از خواص آن بهره مند شوند.
  • مصرف زعفران می تواند بیماری های مرتبط با قلب را به طرز چشمگیری کاهش دهد و از مسدود شدن عروق خونی و رگ های قلب پیشگیری نماید.

صادرات پودر زعفران نیم مثقالی درجه یک

صادرات پودر زعفران نیم مثقالی درجه یک

با توجه به اینکه زعفران ایرانی روز به روز کیفیتش بالا می‌رود امکان صادرات پودر زعفران درجه یک به سایر کشورهای دیگر در سال‌های اخیر فراهم شده است و بسیاری از کشورها تمایل به خرید این محصول ایرانی را دارند، زیرا می‌دانند که کیفیت آن بسیار عالی بوده و خواص زیادی برای بدن دارد.

قابل ذکر است که صادرات زعفران هر ساله ارزآوری بسیار بالایی برای کشورمان به همراه دارد و درآمد تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان را بالا برده است زعفران ایرانی در تمام دنیا زبانزد می باشد و شهر اصلی تولید کننده مرغوب ترین زعفران در ایران قائنات است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *