پودر زعفران همانطور که از نامش مشخص است از پودر کردن قسمت های مختلف زعفران تهیه می‌شود. به دلیل محافظت و نگهداری عطر و طعم پودر زعفران آن را در بسته بندی های متفاوتی قرار می دهند؛به عنوان مثال می توان به پودر زعفران 1 مثقالی اشاره نمود که به صورت کاملا ارگانیک و البته بهداشتی به عرضه گذاشته می شوند.این محصول در انواع شربت ها و همچنین انواع غذاها به صورت مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرد و همانند سابق نیاز به ساییدن زعفران ها نیست.

فروشنده پودر زعفران 1 مثقالی

آنچه باید درباره پودر زعفران بدانید

آنچه باید درباره پودر زعفران بدانید پودر زعفران از آسیاب کردن زعفران اصل به دست می آید بنابراین می توان نتیجه گرفت که این محصول خاص زعفران اصل را داشته و عطر، طعم و قدرت رنگ دهی آن شبیه به خود زعفران می باشد.

این محصول دارای قیمت ارزان تری نسبت به خود زعفران می باشد و این مسئله برای بسیاری از مصرف کنندگان تبدیل به سوال شده است. این محصول مانند زعفران اصل دارای کلاله های درشت و سالم نیست پودر شده و آسیاب شده می باشد به همین دلیل قیمت کمتری دارد.

بسیاری از افراد رنگ غذا موجود در بازار را با پودر زعفران اشتباه می گیرند. لازم به ذکر است رنگ غذایی که حتی توسط دست فروشی ها نیز عرضه می شود، کاملا شیمیایی و مضر است و به هیچ عنوان در تهیه آن از زعفران استفاده نشده است. در این صورت نه تنها خواص زعفران را ندارد بلکه برای سلامتی شما بسیار مضر می باشد.استفاده از زعفران پودر شده در غذا بسیار راحت است و نیاز به هیچ کار خاصی برای آماده کردن ندارد. برای استفاده از پودر زعفران در غذا کافی است ؛مقدار کمی از آن را در یک ظرف حاوی آب جوش ریخته و بگذارید ۱۰ دقیقه دم بکشد همانند دم کردن زعفران معمولی،علاوه بر این می توانید به جای دم کردن پودر زعفران با کمک چند قطعه یخ، رنگ بهتری از زعفران به دست آورید.

قیمت عمده پودر زعفران 1 مثقالی

قیمت عمده پودر زعفران 1 مثقالی پودر زعفران اکثراً در مصارف غذایی کاربرد دارد؛ استفاده از عطر و طعم بی نظیر این محصول در تهیه دسر،بستنی و انواع غذاها در آشپز خانه ها،رستوران ها،هتل ها و البته کافه ها رواج یافته است. جهت خرید پودر زعفران عمده می توان به فروشگاه های آنلاین مراجعه نمود؛و پس از بررسی قیمت پودر زعفران ١ مثقالی آن را سفارش داد تا در اسرع وقت در اختیارمان قرار گیرد.امروزه بسته به نیاز جامعه پودر زعفران به صورت عمده و یا جزئی به فروش می رسد؛ معمولا زعفران به صورت یک مثقالی مورد عرضه قرار می گیرد زیرا اکثر افراد تمایل به خرید یک مثقالی این محصول را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *