یکی از محصولات سرخ رنگ و با ارزش که به آشپزی راه یافته و به عنوان یک چاشنی خوش طعم به انواع غذا طعم و البته شکل رغبت انگیزی می بخشد؛ پودر زعفران است که در اثر آسیاب کردن کلاله های زعفران حاصل گردیده و در حجم و اندازه های مختلف آماده به عرضه گردیده است. حال فروش پودر زعفران نیم مثقالی ایرانی اعلا در بسته بندی های پاکتی صورت گرفته و می توانید محصولاتی که حاوی بیشترین کیفیت و تازگی اند را سفارش دهید.

فروش پودر زعفران نیم مثقالی ایرانی

خواص پودر زعفران را بدانید

خواص پودر زعفران را بدانید پودر زعفران را می توان از قدیمی ترین و شناخته شده ترین پودرهای خوراکی به حساب آورد که افزون بر بخش آشپزی، بخش های دارویی و صنعتی هم به این محصول متوسل گشته و انواع دارو و رنگ های طبیعی را توسط آن تولید کرده و شکل داده اند.

از این رو می توان به این نتیجه گیری در مورد پودر زعفران دست یافت که این محصول نه تنها برای مصارف غذایی، مناسب خواهد بود؛ بلکه برای مصارف غیر خوراکی نیز انتخاب می شود؛ اما در کنار موارد ذکر شده، بد نیست که با چندی از مهمترین خواص پودر زعفران آشنا شوید که عبارتند از:

  1. در این پودر مقادیر زیادی از پتاسیم یافت می شوند که باعث برداشتن فشار از روی سیستم قلبی و عروقی شده و لذا خطر بروز سکته های قلبی و مغزی را کاهش خواهد داد.
  2. پودر زعفران سرشار از ویتامین c بوده و به موجب آن سیستم دفاعی بدن، از سلامت بیشتر برخوردار خواهد گشت.
  3. منگنز موجود در زعفران از درصد ابتلا به دیابت کاسته و با کنترل قند خون، به بیمارانی هم که دچار این بیماری هستند؛ کمک خواهد کرد.
  4. این محصول با خاصیت ضد دردی همراه بوده و علاوه بر تسکین دردهای جسمانی، به تسکین دردهای روانی نیز خواهد پرداخت.
  5. در ضمن پودر زعفران دارای مواد معدنی مثل کلسیم بوده و بنابراین برای داشتن استخوان های محکم می توان آن را مصرف کرد.

خرید انواع پودر زعفران نیم مثقالی ایرانی

خرید انواع پودر زعفران نیم مثقالی ایرانی اگر تصمیم به خرید پودر زعفران نیم مثقالی ایرانی داشته و در پی این محصول هستید؛ بهتر است بدانید که از این محصول، نمونه های متعددی به بازار ارائه گشته که پیش از سفارش، شما را با آنها آشنا خواهیم کرد؛ اما انواع پودر زعفران که اکنون برای خرید موجود بوده و می توانید آن را برگزینید؛ عبارتند از:

    1. پودر زعفران نیم مثقالی ممتاز: دارای کیفیت فراتر از زعفران های درجه یک بوده و برای مقاصد صادراتی انتخاب می شود؛ این محصول داخل بسته های پاکتی که نسبت به آب مقاوم هستند؛ جای گرفته و صحیح و سالم تا مقصد خواهد رسید.
    2. پودر زعفران نیم مثقالی درجه یک: دارای کیفیت قابل قبولی بوده و مناسب برای تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی می باشد؛ این محصول داخل بسته های ظرفی پلاستیکی شفاف جای گرفته و بسته به نوع زعفران، طعم و ویژگی های کلی آن فرق خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *