پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی، یکی از آسان ترین روش های مصرف زعفران بوده که به آسانی می توان از آن در تهیه انواع غذا و دمنوش استفاده نمود و از خواص بی نظیر زعفران بهره مند شد. زعفران پودر شده، سریع تر دم کشیده و رنگ کافی به غذا می بخشد که در بسته بندی های مناسب عرضه می گردد.

قیمت پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی

ویژگی های پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی

ویژگی های پودر زعفران نیم مثقالی صادراتی گیاه زعفران یکی از صادرات مهم کشور ما به حساب آمده که به جرات می توان گفت کمتر ادویه ای در دنیا از محبوبیت آن برخوردار است. زعفران حتی در مقادیر کم خود عطر و طعم خاص و ویژه ای به غذا بخشیده و برای تهیه انواع دسرها و دمنوش ها نیز به کار می رود.

کلاله های زعفران که قسمت ماده گل به حساب می آیند رشته های سرخ رنگ سه قسمتی بوده که خواص بی نظیر زعفران را در خود دارند. کروسین، کروستین، پیکروکروسین و سافرانال مواد شیمیایی موجود در کلاله ها بوده که خواص شگفت انگیز این گیاه را رقم می زنند. استفاده از زعفران جهت درمان افسردگی و بی خوابی و کاهش تنش ها کاربرد زیادی دارد.

کلاله های زعفران را بر اساس محل و نوع جداسازی آن به صورت های مختلف ارائه و به فروش می رسانند. اما در نهایت بهترین شیوه استفاده از این کلاله ها پودر کردن آن ها بوده که باعث می شود رنگ، عطر و طعم زعفران، بیشتر به مواد غذایی یا دارویی منتقل گردد. بنابراین یکی از روش های فروش این محصول، فروش پودر زعفران می باشد.

اگرچه به طور کلی تشخیص زعفران خوب و مرغوب کار دشواری بوده و از عهده همه افراد بر نمی آید اما شناخت پودر زعفران اصل و با کیفیت، کار را کمی دشوارتر نیز می نماید. چرا که افراد سودجو به دلیل قیمت بالای زعفران از مواد جانبی یا رنگ ها به جای کلاله اصلی استفاده می نمایند. به همین جهت محبوبیت زعفران پودر شده در بین عموم مردم کمتر از سایر انواع زعفران می باشد.

فروش پودر زعفران نیم مثقالی درجه یک

فروش پودر زعفران نیم مثقالی درجه یک زعفران های تولید شده در مناطق و شهرهای مختلف از کیفیت های متفاوتی از طعم و عطر برخوردار می باشند. عوامل بسیاری در کیفیت زعفران نقش داشته و ارقام مختلفی را ایجاد می نمایند. استفاده نکردن از مواد شیمیایی و ارگانیک بودن محصولات، آب و خاک مناسب، چیدن به موقع زعفران و … از جمله عواملی هستند که به تولید محصولات با کیفیت منجر می شوند.

همان طور که بیان شد مهم ترین دغدغه خریداران در تهیه پودر زعفران، کیفیت و مرغوبیت و اصالت محصول خریداری شده می باشد. مجموعه آدیدا با ارائه تخصصی پودر زعفران درجه یک، به تولید و توزیع محصولی جهانی و صادراتی پرداخته و کیفیت محصولات خود را تضمین می نماید. اعتماد به برندی معتبر می تواند خرید این محصولات را برای مشتریان آسان نماید. توزیع گسترده محصولات به سراسر کشور و همچنین خارج از کشور بخشی از تلاش ما برای گسترش و توسعه این محصول می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *